REKLAMACE

My v autodíly-shop.cz se každý den snažíme dělat naši práci nejlépe jak umíme a poskytovat nejlepší a nejrychlejší služby. Stále jsme však jen lidé a tak se i přes naší snaze může stát, že něco se prostě pokazí. Pokud tedy potřebujete reklamovat zboží, které jste u nás objednali, nebo ho chcete vrátit, přečtěte si prosím následující informace.

Záruční doba a reklamace zboží
Záruční doba na zboží objednané v eshopuautodíly-shop.cz je standardně 24 měsíců, v případě bazarového zboží 12 měsíců - pokud není uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Záruční servis zajišťuje provozovatel internetového obchodu.
Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 48 hodin od převzetí zásilky e-mailem na autodilyshop.cz@gmail.com nebo telefonicky v pracovní dny na +421 907 599 764 nebo +421 907 599 563. Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány.
Pokud chcete zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím kontaktujte (mailem, telefonicky). Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) zašlete prosím na adresu BBAUTODIELY, Boris HUBA, Janka Kráľa 1169/42, 95806 Partizánske,Slovenská republika, případně doručte osobně. Doporučujeme Vám zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou. Zboží nám prosím neposílejte dobírkou. Do balíku přiložte kopii daňového dokladu (faktura), který jsme Vám poslali se zbožím a kopii ústřižku od doručovatele a vyplněný REKLAMAČNÍ PROTOKOL (klikněte pro otevření v novém okně)
Po obdržení reklamovaného zboží Vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se s Vámi na rychlém vyřešení problému: reklamované zboží Vám vyměníme kus za kus, případně jiný, který si vyberete (do hodnoty reklamovaného zboží) nebo Vám vrátíme peníze. Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. O výsledku reklamace budete informováni bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem a spolu se zbožím Vám bude doručen reklamační protokol.

Při Bazarové zboží není možné reklamovat poškození, kterého se sleva týká.

Vrácení zboží
Všechno zboží  zakoupené v eshopu autodíly-shop.cz můžete bez udání důvodu vrátit do 14 pracovních dnů od převzetí zboží. Odstoupit od smlouvy je nutné prokazatelným způsobem (písemně, e-mailem). Toto právo Vám vyplývá z § 12 Zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji (zákon č.. 108/2000 Sb). Pozdější odstoupení od smlouvy již není možné. Zboží je nutné zaslat na adresu BBAUTODIELY, Boris HUBA, Janka Kráľa 1169/42, 95806 Partizánske, případně doručit osobně na uvedenou adresu. Doporučujeme zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou. Zboží nám prosím neposílejte dobírkou. Do balíku přiložte kopii daňového dokladu, který jsme Vám poslali se zbožím.

Příslušnou částku za vrácené zboží Vám můžeme kompenzovat:
poskytnutím poukázky na slevu, kterou můžete použít při dalším nákupu u nás,
zasláním částky, kterou jste zaplatili za zboží na Vámi určený účet do 15 dnů.
 
Do balíku přiložte informaci, o kterou z uvedených kompenzací máte zájem.
 
Od smlouvy nelze odstoupit v následujících případech:
zboží je mechanicky poškozen
zboží má známky používání
zboží není kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.., byl k němu dodán)
zboží bylo objednané speciálně na objednávku (ověřte si mailem nebo telefonicky)
když to povaha výrobku neumožňuje (dle zákona-zboží ke stažení, v elektronické podobě)
 
V případě neoprávněného vrácení zboží bude toto zboží vráceno zákazníkovi na jeho náklady.
 
Přejeme Vám příjemné nakupování v našem internetovém obchodě!